De bijeenkomst is met name interessant voor horeca ondernemers, culturele instellingen, to-go verkooppunten en bedrijven als dierentuinen, pretparken, sportinstituten, enzovoorts.
Bent u geïnteresseerd in gedragsbeïnvloeding? Of wilt u dat uw gasten zich net een beetje duurzamer gedragen? Meld u dan aan voor de online lunchlezing op 8 april a.s. Eet uw broodje en leer meer over dit onderwerp vanuit uw eigen stoel.
Het gedrag van bezoekers is minder rationeel dan u denkt. Informatie wordt onbewust gefilterd en veel beslissingen worden snel genomen. Marketeers spelen hier slim op in. Als “steeds meer mensen het doen” kunt u moeilijk achterblijven en iemand in een witte jas zal er wel verstand van hebben.
In deze online lunchlezing kijken we of we de kennis van gedrag ook kunnen benutten om de gast tot duurzamer gedrag te bewegen. We hebben hiervoor de volgende gasten uitgenodigd:
Er zijn geen kosten aan verbonden.
Bent u erbij? Aanmelden kan via het aanmeldformulier. U ontvangt kort voor de bijeenkomst per e-mail de link om deel te nemen. U kunt dan vanaf 11.45u inloggen. Graag tot 8 april!